ابي ان كنت في اعين الناس اسيراً ... فأنت الحر في عيني

المدونة تعبر عن رأيي الشخصي
سعد الشاطر

Tuesday, July 10, 2007

ايه هيا الناس فيين؟؟




انا عايز اعرف هوا الناس راحت فيين؟؟




كنا زمان بنلاقي ناس كتيير بتدون




ناس كتيير بتعلق علي التدوينات




اما دلوقتي




كل لما ادخل علي مدونة الاقي محدش حدث من اكتر من اسبوع




بنسيب التدوينه بالايام




بنلاقي تعليق ولا اتنين




هوا الناس طغي عليها جانب السلبيه كمان في التدوين؟؟




لا يا جماعة صحصحوا شويا معانا




كل واحد يبقي كده ايجابي




مش يقرأ وسلامو عليكوا




واللي عنده مدونات ياريت يفيدنا ومايسبناش نتحرم منه كتيير




والمهم ده رأيي

23 comments:

فاروتا المصرى said...

السلام عليكم
ازيك يا عم الحاج سعد
اخبارك ايه
عندك حق الناس تحس انهم بقوا سلبيين
يدخلوا يبصوا على المدونه والسلام
ولا حد بيعلق ولا حد بيسال
حتى اصحاب المدونات بقى التدوين بطئ
كل اسبوع لما تلاقى بوست جديد
ان شاء الله عايزين نقودا حمله لتصحيح الاوضاع

والسلام امانه الوالد
اخوك احمد فاروق

محمد النجار said...

اجازة بقى يا اخ سعد والناس مش فاضية قبل كدة كان كل واحد بيهرب من الكتاب ويقعد يدون انما دلوقتى الناس هتدون ليه ؟ ما هو مفيش حاجة تهرب منها
يللا حسبى الله ونعم الوكيل فى حط نظام الدراسة فى كليات الطب
اهم حاجة كمل انت وملكش دعوة بحد

Saad El-Shater said...

والله يا احمد انا بخيير الحمد لله
وان شاء الله نوصل السلامه للوالد
وبعدين يلا نبدأ الحمله من الان

Saad El-Shater said...

اخ محمد هيا الاجازه مفرود تخلي الناس تتفرغ للتدوين

وبعدين احنا عايزين تشجيع

محمد أسامة رسلان said...

بيصيفوا يا سعد :)

Saad El-Shater said...

اتصدق عندك حق
بس في منهم ناس كاتبه
تضامنا معكم مش هنصيف السنه دي

اسماء العريــان said...

البركه فيك يا ابن الشاطر

Saad El-Shater said...

البركه فينا كلنا
لازم نشد حيلنا شويه
ونقضي علي السلبيه جوانا

mo'men mohamed said...

ماشى يا سيدى
انت بتطلب منا الإيجابية
بس خد بالك
احنا كمان لازم نشوف منك نشاط
يعنى انا مثلا شوفت مدونتك فى البوست بتاعك
فلو حضرتك تجولت فى المدونات و سيبت بصمتك فيها حتجبر الجميع على انهم يروحولك وبكده تبقى اتحركت واتنشطت والكل عرف مدونتك
ولو بعدها حسيت بالخمول من المدونين يبقى انت عملت اللى عليك وهم الغلطانين
سلام يا باشا
السلام عليكم

=============================

يا ريت تشيل الكلمة التأكيدية ملهاش لزمة
السلام عليكم

Saad El-Shater said...

ايه يا مؤمن براحه علينا شويه
وبعدين انا بقول كده لينا كلنا
وبعدين انا ماقولتش ان انا ملاك
:)

الـفجـريـــة said...

صح
يعنى انا نفسى تركت المدونة بلا تحديث لمدة اسبوع تقريبا بسبب ضغط الوقت

واوقات اشعر انى اذا كتبت الان هكون غير موفقة

لكن اكتشفت ان الموضوع محتاج جدية اكتر من كده
مش هفرض على نفسى اكتب
لكن احاول اكون جادة فى الموضوع قدر الامكان
سواء فى مدونتى او الزيايرت والتعليقات

belal said...

هيا فعلا واضحة الحكاية دي..في مدونين كتيييييييييير ..أوي بدأو يهبطوا ...وياخدوا نفسهم جامد
.....
ألف مبروك عل المدونة

Saad El-Shater said...

خلاص كلنا نجتهد علي ان نكون في تميز مستمر

Saad El-Shater said...

بلال
الله يبارك فييك
وادعولنا كتيير

Saad El-Shater said...

والله الناس ماتفتكرنيش سايب التدوين
بس انا عايز الموضوع ده كل الناس تقرأه

شذى مولوتوف said...

والله انا شايفة الموضوع موضوع كسل مش اكتر
فى نظام غبى فى ترك التعليقات بيخلى الواحد يكسل يعمل ساين ان علشان يسيب تعليق

المهم يا سيدى ادينا اهو بنعلق وبالعربى كمان مبسوط؟؟
وماتنساش تشيل الكلمة التاكيدية الرخمة اللى تحت

Saad El-Shater said...

هوا انا شوفت

ان الموضوع مش عندي بس
ده في مدونات كتيير
فكتبت عنه

وبعدين هيا الناس هتبطل الكسل امتي
حتي علي النت كسلانين
وبعدين كنت مفروض تكتبي التعليق بالانجليش علشان الناس تفهم
:)

انحلت سيور العربه وسقط المهر من الاعياء said...

السلا م عليكم

ازيك يا سعد با شا

ك م جميل يا محترم ربنا يزيدك ويعزك ويفك اسر الجميع

تحيا تى

Saad El-Shater said...

وعليكم السلام

ربنا يكرمك

وتحياتي لك

About Me said...

هو فعلا الموضوع ده كتر قوي ومابقاش في تفاعل وده ممكن يرجع لضيق الوقت او الانشغال
مدونة جميلة يا سعد
اول مرة اشوفها
مبروك عليها

Saad El-Shater said...

الله يبارك فييك يا ميدو

About Me said...

بص بقى ياسيدي بمناسبة التفاعل
عايزك تشوف الفيديو ده على اليوتيوب وتقوللي رايك عن الحرية معناها بالنسبة ليك ايه

http://www.youtube.com/watch?v=ca1QpApnmoI

او على المدونة في البوست ده

http://medomagdy.blogspot.com/2007/07/what-does-freedom-mean-to-you.html

روح بقى ياسيدي واتفاعل براحتك
سلاااااام

Saad El-Shater said...

ميدو كليب رائع
وانا رأيي ان الحريه تمثل
لي هدفاً وغايه
وامنيه